.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری چهار شرور تبر به دست در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری چهار شرور تبر به دست در امامزاده ابراهیم این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، نادر خورسند عصر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان در باره نحوه دستگیری متهمان، اظهار داشت: به دنبال تماس مردمی با فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه تعداد چهار نفر با در دست داشتن تبر و قمه در حال تخریب شیشه‌های مغازه‌های اطراف امامزاده ابراهیم این شهرستان هستند گروه‌های عملیاتی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

خورسند ادامه داد: گروه‌های عملیاتی پلیس فورا در محل وقوع جرم حاضر شده و مشاهده کردند که شیشه‌ها و وسایل چندین مغازه مورد تخریب قرار گرفته و عاملان آن پس از ایجاد رعب و وحشت شدید بین مردم، کسبه و خانواده‌های حاضر در محل متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از انجام تحقیقات اولیه در محل مشخص شده که دو نفر از این افراد سابقه‌دار و معلوم‌الحال هستند، تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی آستارا موضوع را به طور ویژه مورد رسیدگی قرار دادند و تمام متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آستارا با بیان اینکه این افراد پس از دستگیری در تحقیقات تکمیلی به بزه انتسابی اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از دلالت محل وقوع جرم توسط کسبه محل مورد شناسایی قرار گرفته و با تحویل به مراجع قضایی روانه زندان شدند.

خورسند با قدردانی از ابراز احساسات و تماس‌های مردمی در باره دستگیری این افراد بیان داشت: پلیس با هرگونه هنجارشکنی و ایجاد مزاحمت و اختلال در نظم عمومی را تحمل نمی‌کند و حفظ امنیت شهروندان را با جدیت دنبال می‌کند و همکاری مردم در این زمینه بی‌شک در کاهش ناهنجاری‌ها موثر است.

به گزارش فارس، بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم (ع) در کیلومتر پنج جاده آستارا به تالش واقع شده و روبروی آن دارای چندین باب مغازه و دهها واحدهای صنفی است.

بازارچه بزرگ حاشیه این امام زاده نیز در حال احداث است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.009 seconds.